2012. november 4., vasárnap

Tizenhatodik rész - A tánc



Helló ismét!
Igen tudom, nem rég tettem fel új részt, de úgy gondolom jövök nektek ennyivel, amiért ennyit késtem. 
Jó olvasást!
xoxo
N.
p.s.: A dalokat meg tudjátok nézni, ha rákattintotok a színezett írásokra. Ha esetleg nem találnátok meg, akkor kommentbe írjátok meg. 
p.s.2.: Nagyon szépen köszönöm hozzászólásodat Bright Angel. Nekem is nagyon hiányoztok! :')


             - Ashley, nem gondolod, hogy ez egy kicsit sok lesz? – kérdeztem húgomtól, amint észrevettem, hogy a vodka alapú koktélok csak úgy sorakoznak előtte. Egy percre veszem le róla a szemem, és máris hülyeséget csinál. Már értem, hogy anya miért nem engedi el sehova sem nélkülem.
             - Áhh, ugyan! – látszott rajta, hogy már nem túl józan, ezért kikaptam a kezéből a piás poharat.
             - Elég volt Ash! Már így is túl spicces vagy. Gyere velem a mosdóba – ez inkább parancsnak hangzott, mintsem kérésnek, de szerencsémre a húgom szót fogadott.
Beléptünk a mosdóba, és egy gyors arcmosás után, már teljesen józannak tűnt Ashley.
 - Nagyon sajnálom Kath. Nem akartam elrontani az estédet.
 - Nem rontottad el. Csodásan érzem magam – megsimogattam Ash arcát, majd visszamentünk a többiekhez. Egy kérdés viszont szöget ütött a fejembe. Vajon Dan miért nem vigyázott rá? Nem a saját felelősségemet akarom rá terhelni, csak hát... neki is óvnia kellene a barátnőjét a részegség ellen. Vagy csak én gondolom ezt így?

            Körülbelül fél órát maradtunk még a pizzázóban, majd elindultunk a szórakozóhely felé. Öt perc séta után megérkeztünk egy postához. Elég furcsa. Egy postahivatalban lesz megtartva a buli? Amint beljebb mentünk, választ kaptam kérdésemre. Nem. A hivatal felett van a buli. Az épület ugyanis emeletes. Felmentünk egy terembe, ahol színes diszkó lézerek világították meg a nagy helységet. A zene üvöltött, én pedig kezdtem egyre jobban érezni magam. Szememmel a vörös hajú fiút kezdtem keresni. Sehol sem láttam, mert nagy tömeg volt, ezért körbeálltunk és táncolni kezdtünk. Ash inkább Dan-nel táncolt, én pedig a lányokkal. Caroline nagyon dinamikusan táncol. Mint egy igazi kamasz. Vickie inkább szexin vonaglik. Én próbálok a kettő keveréke lenni. De vajon hol lehet Gery? Szerintem elég feltűnő lenne, ha itt lenne, mivel fehér pólója volt rajta. Hmm... és az az izmos felsőtest...
Ki kellett menjek a levegőre, mert hirtelen melegem támadt. A folyosó egyik oldala nem volt befalazva. Nekidőltem a rácsnak, és mély levegőket kezdtem venni.
             - Minden rendben? – kérdezte egy hang a hátamnál.
             - Igen – megfordultam, és szembe találtam magam Gery-vel. Meglepődtem hogy itt látom.
             - Azt hittem, hogy már nem is jössz. Biztos minden oké? – látom nagyon figyelmes. Vagy csak simán fel akar szedni. Nem tűnik olyan fiúnak, aki csak lyukra játszik.
             - Igen. Minden oké. Nem láttalak bent.
             - Én sem téged. De most, hogy így megtaláltuk egymást, mehetünk táncolni? – huncut mosoly jelent meg az arcán, ami szívdöglesztővé tette őt. Késztetést éreztem, arra, hogy megcsókoljam őt. De még nem lehet. Ehelyett inkább elfogadtam a meghívását, és bementünk táncolni.
            Először egy gyors szám ment, ezért ritmusosan elkezdtem vonaglani a zenére. Gery végig engem pásztázott sötét szemeivel. Én inkább csukott szemmel élveztem a zenét. Közben azon gondolkoztam, hogy vajon a másik Gery hol lehet? Ash azt mondta, hogy itt lesz ő is. Nem akarom magára hagyni a táncpartneremet, úgyhogy nem kérdezem meg Ashely-től. Biztos nem tudott eljönni. Miközben ezen gondolkoztam, egy lassúbb számot kezdett játszani a Dj. Először azon kezdtem agyalni, hogy nagyon ciki lenne, ha csak úgy hozzábújnék? Nem sokáig kellett ezen gondolkoznom, mert Gery közelebb jött hozzám, és a derekamra tette kezeit. Én a nyaka köré fontam a sajátjaimat, és így táncoltunk tovább. Egyszerre ringott a csípőnk. Éreztem a forróságot, amit a teste árasztott. Kezeit a derekamon tartotta, bár más, már rég a fenekemet fogdosná. Meghitt pillanat volt. Mélyen beszívtam illatát, amely először teljesen megrészegített. Lehunytam szemeim, és azt kívántam, bár soha ne érne véget ez a pillanat. Ám egyszer vége lett a dalnak, és ismét egy pörgősebb szám következett. Nem engedtem el őt, és ő sem engem. Szorosan öleltük egymást. Nem mondtunk semmit sem, csak élveztük a zenét, és egymást társaságát. Kinyitottam a szemem, és a többieket kezdtem keresni. Ashley még mindig Dan-nel táncolt, ők is össze voltak borulva – mint kocsma előtt a biciklik. Caroline és Vickie is talált magának partnert. Olyan idilli volt ez a pillanat. Órákig táncoltunk. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy fájni kezdett a talpam.
             - Tarthatnánk egy kis szünetet? Már nagyon fáj a lábam – mondtam Gery-nek.
             - Hát persze. Gyere, van itt a közelben egy kis park. Ott le tudsz ülni.
             - Oké, csak szólok a többieknek – Ashley-hez sétáltam, és miután közöltem vele, hogy egy kis ideig lelépek, Gery-vel karöltve kisétáltunk a postahivatalból.
            Két perc séta után megérkeztünk egy kis parkhoz. Kicsi volt, de nagyon tiszta, és zöld. Nem volt sok fa benne, se bokor. Inkább pázsit díszítette. A park szívében pedig egy emlékmű volt felállítva.
            A fiú leült egy padra, és az ölébe húzott. Mosolyogva a nyaka köré fontam a karomat, ő pedig a derekamon pihentette sajátját. Fejét a mellkasomnak döntötte, én pedig megcsókoltam feje búbját, és beszélgetni kezdtünk. Kicsit meglepődtem a közvetlenségén. Ma este láttam őt először, és most az ölében ülve beszélgetek vele. Biztos egy kurvának tart. Vagy lehet, hogy már megszokta. Elég nagy nőcsábásznak tűnik. Hallatszik a beszédén. Tudja mivel kell levenni egy lányt a lábáról.
            Egy ideig beszélgettünk, majd visszamentünk a buliba. Nem volt már kedvem táncolni, ezért inkább szóltam Ashley-nek, hogy mi lelépünk. A kocsit a pizzázó előtt hagytam, mert nem akartam ittasan vezetni. Greg hazakísért. Út közben is rengeteget beszélgettünk. Rájöttem, hogy jó a humorérzéke. Imádom a beszólásait! Roppant szórakoztató társaság, annyi szent!
            A házunk előtt megálltunk. Még mindig egymás kezét fogtuk, majd egymásra néztünk.
             - Szép a házatok – állapította meg. Egyet értettem vele.
             - Köszi. Gyere... – magam után vontam és leültünk a kertben, a pázsitra.
             - Van háziállatotok?
             - Igen. Van egy kutyusom. Thomas a neve. Neked van?
             - igen. Egy husky. Lana-nak hívják.
             - Nekem is husky-m van. Lana? Mint Lana Del Rey?
             - igen. A nővérem kedvenc énekesnője. Ő ragaszkodott hozzá.
             - Értem – folytattuk a beszélgetést. Sokáig beszélhettünk, mert már Ash is megérkezett. Nem hiszem, hogy észrevett minket. Nem volt egyedül. Dan is vele volt, és szinte tépték egymás ajkait. Hűha... ha jól látom, húgom már nem olyan ártatlan, mint amilyennek eddig hittem.
             - Későre jár – állapította meg Greg, amint megnézte az időt.
             - Igazad van. Ideje bemennem – mondtam, de Greg megfogta a kezem, és visszahúzott a fűre. Mélyen a szemembe nézett pajkos szemeivel, majd hozzám hajolt, és megcsókolt. Ajkai nedvesek voltak, és nagyon finomak. Először csak épp hogy hozzáérintette ajkait az enyémhez, de aztán nem váltunk el egymástól. Átöleltem, mert ismét érezni akartam a melegséget. Ledőltem a fűbe, és magammal húztam őt is, és tovább folytattuk csókunkat. Nem tudom meddig tarthatott, de mikor elváltak ajkaink, azonnal zsibbadni kezdett. Ezután egymás nyakára adtunk egy-egy forró puszit. Gyors tempóban haladunk. Nagyon gyorsban, de nem bánom. Vonzódom hozzá, és szerintem ő is hozzám. Jó vele.
            Egy telefonszám csere, és egy forró csók után én bementem, Greg pedig haza indult. El sem hiszem, hogy ilyen hamar találtam valakit. Nem tudom, mit hoz a jövő, de Greg rendes srácnak tűnik. Remélem nem fogok úgy járni vele mint Tyson-nal. Lehetett négy óra is, mikor ágyba bújtam. Nagyon fáradt voltam, úgyhogy nem telt sok időbe, hogy elnyomjon az álom.

A "szórakozóhely":

2 megjegyzés:

  1. Kedves Noémi!

    Fogalmam sincs, hogy magyarázzam ki magam, amiért nem írtam kommentet! Egyetlen mentségem, hogy félévi időszak van, a tanárok meg kikészítenek!(basszus, még zenéből is kell tanulni)
    Tudnod kell, hogy mindkét fejezetet már régebben elolvastam, de kommentet már se energiám, se időm nem volt írni:(
    Nagyon örülök, hogy sikerült meggyőzzelek végre, hogy tegyél fel fejezetet, és tudd, hogy amikor szóltál, akkor el is olvastam.
    Nagyon tetszik a fejezet, annyira örülök, hogy a tapló Ty után Kathrine talált egy "látszólag" rendes pasit.(remélem ez most összejön)
    Az új fejezettel ne késs ennyit kérlek, mert nem hagylak békén, ha ezt teszed velem!!
    Sok puszi,
    Márta:*

    P.S. Tudd, hogy nagyon is értékelem a munkádat, és örülök, hogy van egy ilyen jó barátnőm :x
    A jövőben remélem lesz alkalmunk találkozni, ha jössz haza, mindenképp szólj!:*

    VálaszTörlés
  2. Jujj...most kicsit szégyellem magam. Kérlek, ne haragudj, nem tudom, hogy mehetett ki a fejemből a komment, pedig esküszöm neked, hogy amint felraktad, elolvastam.
    Sőt, már épp akartam kérdezni, hogy mikor raksz fel új fejezetet, pedig annyira hálátlan vagyok, hogy kimegy a fejemből még egy kis dicséret is, mert imádtam a fejezetet. Legközelebb amint elolvasom a részt, rögtön fogok írni. Nem fogom halasztgatni, mert csak elfelejtem akkor.
    Meg kell, hogy dicsérjelek, mert ügyes írónő vagy és mindig meglepsz valami újjal. Minden fejezetben történik valami igazán izgalmas, ezt imádom a legjobban ebben a történetben. Remélem Katherine rátalál az igaz szerelemre, én drukkolok neki. nem érdemli meg, hogy így kihasználják a pasik, mint Tyson tette.
    Köszönöm szépen a jókívánságaidat én is kívánok neked sok sikert és kitartást! Még egyszer bocsánat! :*

    Sokszor ölel Bright Angel :*> :D<

    VálaszTörlés